niedziela, 16 marca 2014

początki szydełkowania - serwetki i Mr. Murasaki

Jednym z moich postanowień noworocznych była nauka szydełkowania. Zawsze wydawało mi się to skomplikowane i szczerze wątpiłam że kiedykolwiek uda mi się to zrobić. Jak wielkie było moje zdziwienie gdy okazało się to tak proste! W dodatku trzeba liczyć oczka i są powtarzalne wzory, same zalety jak dla mnie :)
Wciągnął mnie też świat amigurumi. Oto Mr. Murasaki, pastelowa sowa :)


Zaczęłam od kwiatków, które nie załapały się na zdjęcia. Potem były serwetki:


Warto próbować nowych rzeczy, nawet jeśli wydają się za trudne :)

14 komentarzy:

Lorka pisze...

fantastyczne dziergadełka! GRATULACJE! ja właśnie się uczę na drutach robić:) pozdrawiam

SiódmyAnioł pisze...

Cudne wyroby, zwłaszcza sowa!

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Śliczne rękodzieła :)
Ależ utalentowana z Ciebie dziewczyna!
pozdrawiam, Ewa

jestemsliczna@ pisze...

sama czasem dziergam, choć nie umiem czytać wzorów, jakoś nigdy się nie nauczyłam :) sówka jest prze słodziutka, a mini serweteczki urocze. moja mama kiedyś takie robiła hurtowo, jako sposób na stresa - wyczarowywała erwetunie.

Roni pisze...

Sowa jest boska! I te kolory mmmm...
Zgadzam sie, ze warto probowac nowych rzeczy :)

Gałganek pisze...

superaśna sówka!!
przecudna :)

Unknown pisze...

Sowa jest wspaniała! pozdrawiam i zapraszam do siebie http://decoupajage.blogspot.com/

Lady E pisze...

Ale piękne i te kolory cudne :)

Unknown pisze...

Mimo tego, że początki to i tak pięknie :) Nawet nie widać że to początki :) Gratulacje! :) / flourose.blogspot.com

Agnieszka - ABOKU pisze...

Jaka słodka sówka.

Anonimowy pisze...

amigurUmi

MOLLIK pisze...

literówka poprawiona ;)

Carmen pisze...

Wśród wielu technik złapałaś również szydełko :) piękne Twoje wyroby - wszystkie!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetna sowa, ja również lubię szydełkować, chociaż ostatnio całkowicie pochłoneły mój czas inne techniki

Related Posts with Thumbnails