poniedziałek, 16 lipca 2012

niech mnie ktoś przytuli ;)

Smutny potworek.





15 komentarzy:

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

I ja Cię chetnie,smutasku, przytulę ;)

Pozdrawiam, Jagodzianka.

Caro-ART pisze...

Śliczny :) aż ma się ochotę przytulić.

Mondeluza pisze...

ostatnia fotka wymiata :-)

Kasia z Różności pisze...

Pomimo smutasa na buzi jest niezwykle sympatyczny :)

Agafia pisze...

Przeuroczy :) Ze względu na słodkie oczy, smutną minę i najwspanialsze na świecie grochy :) ogółem: jest boski!

Gwinoic pisze...

Ale smutasek z niego, od razu chce sie go przytulać;)

Marzenciuk pisze...

On jest po prostu czadowy! Pozdrawiam :)

Po prostu Asia pisze...

Ojeju! Ale słodki :)

Tusia Lech pisze...

Ojej - jaki smutasek! Dobrze, że ma kotka obok :)

Joanna pisze...

Niesamowity, niespotykany, normalnie unikalny, piękny stworek ! Do przutulania w sam raz !

Unknown pisze...

Ooo ja rewelacyjny jest, z chęcia bym go przytuliła :) Piękne rzeczy tworzysz :)

qedziorq pisze...

Piękny, ale jakby nie za bardzo przekonany co do obecności Kocura ;).

Kuba pisze...

Dzień dobry. Proszę Pani on wcale nie jest smutny on jest wesoły w środku.
Dobrego dnia i dużo przytulania i samych miłych chwil, Kuba.

made by me yesterday pisze...

oj ja go przytulę!słodziak......

Gabrysia pisze...

Przeciez uroczy kotek tuli!

Related Posts with Thumbnails