poniedziałek, 23 sierpnia 2010

vintage kitchen i karteczki

Tak, wiem, mam straszne zaległości... Powoli staram się nadrabiać :) Mam do pokazania jeszcze 3 albumy ślubne i całe stadko zaproszeń, to następnym razem :)

Karteczki powstawały przez dość długi czas, dziś zebrałam prawie wszystkie zaległe i pokazuję :)
Po raz pierwszy cięłam cudowny papier z tego zestawu i zdecydowanie zakochałam się!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ta jest jeszcze z zimy :D
Photobucket

A ta powstała na wyzwanie UHK, kartki#19 - dziewczyny lubią brąz, na Scrapujących Polkach.
kartki#19

Photobucket

Ostatnie wyzwanie Mixed Media prowadzone przez Anai - sztućce i słowa, sprawiło mi wiele radości. Stary widelec upolowałam na carboocie, mam też łyżeczkę ale nie zmieśiła się już na deseczkę, którą pomalowałam brązową farbą akrylową, na to białą, przetarłam papierem ściernym, polakierowałam. Literki Kitchen wycięte są z papieru ILS, vintage stemplowane StazOnem, na wszystko kropeczki z farby.
Photobucket


I jeszcze przypomnienie o czacie :) W sobotę, o 20 odbędzie się czat na Polki Scrapują, ja też będę :) zapraszam :)
Photobucket

11 komentarzy:

Monika @ Our Homemade Home pisze...

Jak zwykle wszystko piekne:))) I karteczka z grzybkiem LOWE:))) i cudna zawieszka:)))
I super drzewko! I domek juz niedlugo, a gdzie? I brzuszek siostry:)))
Piekne zdjecia:)
Pozdrawiam cieplutko:)

Sylwerado pisze...

Przepiękne karteczki, a już ta pod tytułem dziewczyny lubią brąz to po prostu cudo:-)
Wieszak jak marzenie, dziękuję, że podpowiedziałaś jak robić przetarcia w stylu vintage bo mam właśnie niciak do obmalowania.
Pozdrawiam Sylwia.

MOLLIK pisze...

Monika - nie poznałam Cię pod nowym nickiem :P domek jest w Polsce :) i cieszę się niesamowicie z niego :)

Sylwerado - dziękuję :* cieszę się że pomogłam :)

carrot pisze...

Każda z kartek niesamowicie urokliwa (najwięcej radości dał mi ślimak :D ) ale vintażowa kuchnia wymiata! Rewelacyjna praca, chylę czoła.

pyt.ka pisze...

świetne prace!:))) a zawieszka do kuchni boskaaa! pozdrawiam. :)

Anna Zaprzelska pisze...

Ale wysyp cudowności!! A już ta zawieszka z widelczykiem - pasuje do kuchni z moich marzeń...

Joanna Oborska pisze...

Zasypałaś nas, oglądaczy, ślicznościami:) Dziewczyny lubią brąz jest the best! :)

Mirella pisze...

kartka z muchomorkiem bije wszystko na głowę :) i ostatnia ujęła bardzo serce moje, takie spokojne, klasyczne retro - cudna

Moniś-ka pisze...

Kuchenny wieszak jest zabójczy po prostu:) A kartki jak zwykle wspaniałe (z muchomorem radosna i bardzo optymistyczna).Pozdrawiam serdecznie:)

Apuni pisze...

Śliczne karteczki. Pierwsza, ta z motylkiem bardzo mi się podoba, druga przesłodka, ale zauroczyła mnie ta w brązach. Piękna!

Agata z magicznego atelier pisze...

Ależ cuda tworzysz! ja też tak chcę :)

pozdrawiam i na pewno bedę częściej zaglądać :)
Pozdrawiam
Agata

Related Posts with Thumbnails