wtorek, 31 sierpnia 2010

mieszkanko dla wykrojników :)

Porządkuje mój kącik :) Wykrojniki i szablony do wytłaczania zamieszkały w takim oto domku:
alteredart#17

Photobucket

Photobucket

Okładki z tektury, w środku koszulki na płyty a w nich wykrojniki - trzymają się na paskach magnetycznych przyklejonych do papieru. Pomysł od Ciasteczka :)
Photobucket

Photobucket

Praca na wyzwanie PS - Altered Art - kartki pocztowe. Tak wyglądały przed obróbką:
Photobucket

Ostatnio zapomniałam się pochwalić. Moja kartka zagościła na blogu ILS. Ale się cieszę :)

9 komentarzy:

pyt.ka pisze...

fajny domek i pokoje jak ładnie 'różanie' wykończone. :>super! :)))

Joanna Oborska pisze...

Ale je, Molliku, pięknie ulokowałaś:) Przytulne gniazdko im uwiłaś;) Śliczne lokum!

BETIK pisze...

Ale dawno tu nie zaglądałam... Piękna oprawa dla Twoich wykrojników! Bardzo mi się podoba:)

Jagusia pisze...

Moliku, piękne te Twoje prace!
A gniazdko, jako mieszkanki dla wykrojników - rewelacyjne. Niech się wykluwają wspaniałe pomysły :)))

Monika Madejek pisze...

Słonko, wciągnęłam Cię do zabawy:)
Zapraszam do siebie.
Buziaki***

Jowita pisze...

Piekny segregator zrobilas, jest zachwycajacy

Wygodna pisze...

Świetny pomysł! Sama zamieszkałabym w takim "mieszkanku":P

Chimera pisze...

Piękny ten wykrojnikowy domek, moje wykrojniki mogą tylko pozazdrościć Twoim. Pozdrawiam :)

Boei pisze...

Ale cuda! Motyw z ptasim gniazdem- przepiękny...

Related Posts with Thumbnails