czwartek, 3 marca 2011

family

Na portalu Polki Scrapują Annar przygotowała super wyzwanie - potrójna ramka.
Moje trzy rameczki umieściłam w dużej ramce. Powstała ciasteczkowa zawieszka na drzwi - zrobiona na bazie z tektury na którą nakleiłam filc z maszynowym ściegiem krzyżykowym. W małych ramkach są bawełniane serduszka na lnie naklejonym na papier. Wszystkie ramki są z tektury. Napis family jest z papieru (z gazetki którą pokochałam - Simply Homemade). Drut wymontowany z kuchennej zawieszki :) Użyte media: distress vintage photo do cieniowania brzegów ramek i lnu, crackle accent na ramkach, glossy accent na literkach family, brązowy color wash i biały chalkboard na filcu.


12 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Cudna ta zawieszka, w dodatku w takim sielskim klimacie :)

Wygodna pisze...

Piękna jest!!!

KOLOROWY ptak pisze...

piękna! świetne połączenie tylu różnych materiałów :) wszystko idealnie ze sobą współgra!

Pelargonia pisze...

Piękna, sielska, bardzo ciepła... I jak ładnie dopracowana!

coco.nut pisze...

cudna jest!!!

Kasia z Różności pisze...

Rewelacyjna!!!

ushii pisze...

fajna, taka hmm... przytulna?

Może i ja się dołączę w końcu do wyzwania, bo nadrobiłam juz zaległości po okresie nieróbstwa chorobowego... najwyższy czas zajrzeć na Polki :)

Buziaki!

dziurka pisze...

dla mnie również - boska!

Kaja pisze...

piękna! taka delikatna...i w takich przyjaznych kolorkach:)

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Przepiękne!

madebyviva pisze...

piękna praca...!!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Prześliczna ta zawieszka, jestem pod wrażeniem Twoich prac :)
Serdecznie zapraszam do siebie Ja
http://mimowolnezauroczenia.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails