poniedziałek, 31 maja 2010

życie nabiera sesnu jedynie w wyobraźni

Miały być inspirujące słowa, cytaty. Mnie inspiruje ten :) Kolejne wyzwanie w Polki Scrapują, tym razem Mixed Media. Do swojej pracy trzeba było użyć:
* kolaż - połączenie kilku rodzajów papieru
* tusz
* farbę
* nici lub sznurek
* koronkę
* kapsel od butelki
Najciężej było mi zdobyć kapsel :D Rozgniotłam go, pomalowałam na biało farbą akrylową, nakleiłam serwetkę i potraktowałam Crackle accent. Kapsel pochodzi z baaardzo pysznego cydru gruszkowego :)
Pomysł na kolejną kartę mojego Art Journalu od Mirabeel. Absolutnie żaden scrap mnie tak nie zachwycił jak TEN.




Moje kotecki mają już tydzień :) niektóre zaczynają już otwierać oczka :) Dziś kupiłam im namiot, taki w kształcie kotka :D przenosiny niedługo, ciekawe czy go polubią :)

6 komentarzy:

Mrouh pisze...

Rany, cos ta kartka ma w sobie takiego, że nei mogę sie przestać gapić... Spektakularna jest! Koci namiot mnie starsznie intryguje, proszę o fotkę, jak już się lokatorzy wprowadzą:-)

Monika @ Our Homemade Home pisze...

Przepiekna kartka, a cydr gruszkowy uwielbiam, nie smakuje mi jablkowy i z pewna taka niesmialoscia:DDDD siegnelam po gruszkowy i rewelka! Tylko... pije sie jak lemoniade, a uderza do glowy jak lemoniada z % :)
Kocio mam nadzieje doceni starania:)

Agnieszka S. pisze...

świetnie sobie poradziłaś z kapslem, podziwiam. i tylko ten cytat taki jakiś... smutny :(

Apuni pisze...

Kartka niesamowicie mi się podoba. Super! A kociaki rewelacyjne!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Ależ potraktowałaś ten kapsel! I zupełnie nie widać, że to zwykły kapsel, wygląda jak jakiś bajerzasty okropnie drogi gadżet:)

KASANDRA pisze...

Kartka rewelacyjna, zwłaszcza ten kapsel ... no boski a kociaki przesłodkie !!!

Pozdrawiam serdecznie

Related Posts with Thumbnails