wtorek, 13 kwietnia 2010

Album dla Oskara :)

Do zrobienia tego albumiku podchodziłam kilka miesięcy. Myślałam, szukałam papierów, dodatków... Gdy album buł już gotowy powstał ten oto pokrowiec:
UWAGA - duuuuużo zdjęć :)








Album jest rozmiaru A4, pomieści 55 zdjęć (sama w szoku jestem że aż tyle wyszło), ma 10 kart z tektury. Zrobiony jest z papierów My Mind's Eye - Little Boy Blue i z wytłaczanego papieru. Ma 4 "książeczki" z wszywanymi kartkami, aby więcej zdjęć weszło i wysuwane tagi spod zdjęć.













































Dziękuję osobom, które wytrwały ;)

16 komentarzy:

Myszka pisze...

Album śliczny a pokrowiec na niego jeszcze ładniejszy:)

KOLOROWY ptak pisze...

Świetny album i pokrowiec! Sówki wymiatają :) Z przyjemnością patrzyłam na te zdjęcia i nie żałowałabym gdyby było ich jeszcze więcej :)

barbaratoja pisze...

Pokrowiec ślicznie "wykończył" (podkreślił) całość;-)

Unknown pisze...

pomysł z pokrowcem świetny! oj, kiedyś na pewno zgapię :D
a albumik słodki bardzo, bardzo fajne kolory

Monika @ Our Homemade Home pisze...

Piekny albumik, a material z IKEA bardzo znajomy:) i wzdycham do kropek, kropkow i kropeczek:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Napracowałaś się! Tyle fotek pomieścić to nie byle co ;)
Pokrowiec rewelacyjny!

Fioletowe poddasze pisze...

Ale rewelacyjny :)

KORONKA pisze...

Aniu, kolejna Twoja piękna praca, niezwykle dopracowana, dopieszczona, kolory, materiały świetnie dobrane... Masz niezwykły smak.

Ewa Kierzek pisze...

Ale dałaś czadu! Wow!

SentiMenti pisze...

album jest przepiękny

BETIK pisze...

Album rewelacyjny!! Się przy nim napracowałaś... Ale warto było. Cudny jest:)

Joanna Oborska pisze...

Album jest śliczny, kolory bardzo mi się podobają, a pomysł z pokrowcem przedni!

asica.p pisze...

przesliczny!!!!!a to się Oskar ucieszy:)

Wygodna pisze...

Nie ma za co dziękować:) Wytrwałam z przyjemnością:) Piękny album a pomysł z pokrowcem- rewelacja!

Molly pisze...

ale świetne! a te sówki łapią za serducho! ;))

cudo!
cudo!
CUDO!!! :))

Titania yng Nghymru pisze...

wow, jakie wspaniałe prace, pokrowiec na albumik mnie powalił a sam album jeszcze dobił! :P masz talent i do szycia i do scrapu, oj masz! :P

Related Posts with Thumbnails