środa, 23 grudnia 2009

Prezent od Joasi i wianek :)

Wczoraj od mojej ukochanej Joasi dostałam takie oto cuda :)


Dla mnie był cudowny notesik, pierniczki wypieczone własnoręcznie przez Joasię i guziczki




Mój mąż też coś dostał :) Ale się ucieszył! Segregator na przepisy, coś w sam raz dla niego :) Z nazwą jego bloga :) I paczkę pierniczków :)




Nawet mój tato dostał ślicznie zapakowaną czekoladę :)
Mówię wam, jak miło jest dostać taki prezent :) Szczególnie jak się wie że to będą smutne święta, pierwsze święta, których nie spędzę z rodziną w Polsce, z siostrą, z ciocią... Pierwsze święta w UK. Niby staram się stworzyć świąteczną atmosferę, mąż też się stara. Na Wigilię będziemy mieć polskie potrawy, uszka od teściowej :) Prezenty od siostry leżą już pod choinką :) Będzie makowiec, makówka, karpik, rybka w galarecie, bigos - w większości przez męża przygotowane. Ja ubrałam choinkę i zrobiłam wianek na drzwi, chociaż wisi obok drzwi :)


Życzę Wam wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt! :)

4 komentarze:

white.sheep pisze...

Śliczne prezenty.Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt i uszy do góry!

Ewa Kierzek pisze...

Prześliczne prezenty! A święta... Będą inne niż reszta - zatem życzę Ci, aby udało Wam się z nawiązką odrobić tę zaległość przy najbliższej okazji!

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

I ja składam najcieplejsze życzenia świąteczne! A prezenty dostałaś przepiękne!!! od razu w sercu cieplej ;)

Fioletowe poddasze pisze...

Wesołych świąt :)

Related Posts with Thumbnails