niedziela, 1 listopada 2009

niszczę

Kolejna karta mojego ART journalu. Krwawa i mroczna.


8 komentarzy:

boniusia pisze...

ale fajnie zrobiona...

tymonsyl pisze...

czasem trzeba i tak!
świetna karta!

Unknown pisze...

Chyba mam jakieś wypaczenie umysłu bo mi się bardzo podoba i wcale mi się krwawa nie wydaje choć lekko mroczna a i owszem ale w taki pozytywny sposób :)

slodqa pisze...

Uuooo rzeczywiście mroczna :)

Ewa Kierzek pisze...

O rany! Zatkało mnie!!! Co zrobiłaś biednemu ptasiorkowi...

Fioletowe poddasze pisze...

Mocna. Piękne wykonanie.

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękna!!!
Mroczna, nastrojowa, tajemnicza...
:D

madebyviva pisze...

Świetna karta!
Ja też czasami potrzebuję się wyżyć niszcząc, ale ty świetnie to przedstawiłaś!

Related Posts with Thumbnails