piątek, 13 lutego 2009

sówka australijska :) i kartka

Komplecik jest już u nowej właścicielki (Mumy) więc mogę pokazać :D




Kartka pomysłu całkowicie nie mojego. Kilka dni temu natknęłam się na wspaniały blog Paulien. I zakochałam się w tej kartce!


A na notesie jest australijska sówka :D Australijska bo czerwona :) i jak ją składałam troszkę diabełka przypominała :D








Marteriały: papier K&Company Hannah, Bazzill Dotted Swiss Cardstock, kartka z książki, sznurek, kopelki akrylowe, bradsiki i nity jakieś, wstążka, tektura 2mm, zegar i guzik własnej produkcji, kwiatki Pirma Collage Flowers, napis - Distress Powder Brushed Corduroy i rubonsy.

8 komentarzy:

Paulien van den Bosch pisze...

Oh wow!!!!! I totally love this set!!!!! The card (he hee...) what can I say..... it is gorgeous..lol
The notebook is soooo lovely too.
And no honey... I don't mind!!!!

Jowita pisze...

Rany, jaki przecudny komplecik. Kartka i notesik z takim klimatem, ze brak slow, aby to opisac

nirshya.dwbh pisze...

Wspaniały komplet!!!!

Magda Bolinska pisze...

... zaswiadczam, ze wszystko piekne piekne piekne !! Aniu, dziekuje z calego serducha za to cudo :*

Fioletowe poddasze pisze...

Fantastyczne!!!!!!!!!!! Chyba też się zakochałam :) Super pomysł z tym kompletem.

rudlis pisze...

Ale zazdraszczam mumie ;P
Już pisałam na jej blogu, że świetny komplecik otrzymała!
Cudowny zestaw :)))

Kasia G. pisze...

wow! ale CUDEŃKO!! Aniu jesteś "przezdolna" :)

Ewelina pisze...

Superaśny komplet, a w ogóle to wszystko u Ciebie jest śliczne.

Related Posts with Thumbnails