wtorek, 23 grudnia 2008

prezenciki

Jakimś cudem wyrobiłam się ze wszystkim - no prawie... tylko na tagi do prezentów zabrakło mi czasu. Dziś jeszcze do pracy, potem resztka pakowania i może 3 godziny snu i na lotnisko :) 12 dni w Polsce - i prawie nikt nie wi że przylatujemy więc dostaną dodatkowy prezent ;P Przeraża mnie tylko droga z lotniska do domu (w Polsce)... 5 godzin! więc na Wigili zjawimy się dopiero ok 18.

A to jeszcze czeka na wykończenie (lakier na skrzyneczce i zapięcie) i spakowanie. Na razie wstawiam zdjęcia całości. Zdjęcie pojedynczych rzeczy wstawię po Świętach.





Sowy na notesach zrobione według pomysłu Agnieszki. No i chyba zakochałam się w sowach :) a wcześniej jakoś ich nie lubiłam ;P

Życzę wszystkim wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!!!

4 komentarze:

Magda Bolinska pisze...

przepiekne sa te Twoje prezenciki :D
Aniu, Wesolych Swiat dla Was i udanego pobytu w Polsce :*

rudlis pisze...

Ależ piekności są u Ciebie :) Z pewnością obdarowani bardzo się ucieszą!

Radosnych i zdrowych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w Nowym 2009 Roku!

Unknown pisze...

A te zawieszki/medaliki z aniolkiem i z losiem to na czym są zrobione? I czy to w ogóle zawieszki czy coś innego?

MOLLIK pisze...

Missy, to są zawieszki na choinkę, wycięłam je z balsy o grubości 5 i 3 mm

Related Posts with Thumbnails