sobota, 10 stycznia 2009

sówki trzy

Moje gabarytowo największe dzieło scrapkowe - zapiśnik dla siostry, prezencik gwiazdkowy :) Powstał ze szkicownika rozmiaru A4. Sówki zrobione według pomysłu Agnieszki. Prawda że to są sowy?? Tato twierdzi że to KOTY albo ŚWINKI a siostra że ŻABY - bo takie zielone ;P










W środku miejsce na zdjęcie 10x15 cm.






Bardzo nie podoba mi się ta wstążka... chciałąm zamontować jakąś zieloną organzową ale nie udało mi się kupić przed Świętami więc wymyśliłam że wstążki nie będę zamocowywać na stałe i gdy dostanę odpowiednią to wyślę siostrze i sobie wymieni :)




7 komentarzy:

SentiMenti pisze...

koty? świnki? żaby???? przecież to ewidentnie są sowy, i to w swej najbardziej uroczej postaci, nie takie zwykłe, tylko czarodziejskie, więc notatki w tym zapiśniku też będą czarodziejski, no cudny jest po prostu, zresztą jak zwykle...

truskawkaM pisze...

sówki ! piękne :) a ta tasiemka jest idealna - nic nie zmieniaj :0 świetny notes :)

INQA pisze...

Zakochałam się w Twoich notesach. Piękna kolorystyka, perfekcyjne cieniowania ! Śliczne !
P.S. Ja też zostawiłabym tę zieloną wstążkę - idealnie pasuje.

Ewelina pisze...

Wszystko śliczne- WOW!!!

Olga Heldwein pisze...

łaaaaaaaaaaaaa boskie sówki nooooo i jak strony pieknei zdobione :| eeech poslinic sie tylko;)

rudlis pisze...

Dla mnie to sówki na 100% !!!
Świetne notesiki robisz :)))

elka pisze...

W sumie to nie ważne co to jest ,mogą być nawet miśki .Jedno jest pewne są pięknę i wszystko inne również powalające

Related Posts with Thumbnails