piątek, 23 stycznia 2009

album nr 3 - MemORrieS

Jakiś czas temu, teraz można już w miesiącach licznyć :), musiałam w niedzielny poranek przebyć ponad 20 mil, trzy i pół godzinki popracować i wrócić do domu. Wizja ta nie podobała mi się nic a nic. ALE przywiozłam łupy :D Cały stosik tekturek, ok 15 x 15 cm, zapakowanych przez teamleaderkę do ogromnego pudła. A jak dziwnie na mnie patrzyli inni ludzie jak to wszystko wynosiłam! Rodzina z resztą też :P
I jakiś tydzień później powstał ten albumik.

Napis embossingowany (za nic na świecie nie chciał się zmieścić na okładce!), papiery Dovecraft Abstract Prints, kwiatki, bradsiki, farba akrylowa z opóźniaczem (jeszcze czasy bezdistressowe), embossingowane piecząteczki - wanilia, wstążka organzowa.















Tu widać jeden z dwuch stemelków, których używam prawie cały czas - smok to jest :D a ja stempelkuję jego odwłoczkiem :D


To tak w ramach prób zwalczania depresji...

7 komentarzy:

nirshya.dwbh pisze...

Super album!!!!!

Pięknie użyłaś tych mampierów a stempelki - śliczne!!!!

Magda Bolinska pisze...

wlasnie wracam z forumowej galerii, ale co tam - poslinie sie jeszcze i tutaj ;)
swietna praca :D:D wszystko mi sie w niej podoba :D

trzymaj sie cieplutko i uszy do gory :*

Ewa Kierzek pisze...

o rany!! piękny!!!

Stephanie pisze...

This is so stylish - I like your designs very much - clever! x

slodqa pisze...

piękne stemple!!! też chcę takie:(

truskawkaM pisze...

genialnie wykorzystany papier ! ja do niego wogole nie mialam serca,a u Ciebie rewelacja :)

Jasiowa mama pisze...

wow... chylę czoła

Related Posts with Thumbnails