niedziela, 18 stycznia 2009

serduszkowo

Wczoraj zrobiłam takie dwie kartki. To jest moja pierwsza różowa kartka! Bo ja nie lubię różowego :P ale jakoś się przemogłam i nawet mi się podoba :)






Druga kartka miałą być taka sama jak pierwsza lecz niebieska. Ale chyba nie umiem zrobić dwuch takich samych rzeczy... Chociaż układ musiałam zmienić :D




Na próbę zrobiłam kilka serduszek. Z tekturki, malowane farbami akylowymi. Trzy z nich polakierowane błyszczącym lakierem akrylowym (czego jednak nie widać na zdjęciu...) a reszta potraktowana krakiem dwuskładnikowym Aleene's i wypełniana złotą farbką olejną i woskiem przyciemniającym.

13 komentarzy:

INQA pisze...

Nie lubisz różu - niewiarygodne, kartka jest boska !
Ale kolekcja serc powala, ciekawa jestem jak i gdzie je wykorzystasz.

Jowita pisze...

Fantastyczne kartki, rozowa - chociaz podobno nie lubisz rozu - powala na kolana

Olga Heldwein pisze...

:O
suuuper i niebeiska i rozowa i te serducha popekane aaa nei wiem gdzie oczki podziać na co najsampierw patrzeć;)

Drycha pisze...

też mam takie podejście do różu... ale kartka bardzo dobrze Ci wyszła :)
druga też fajna

mrrrrr te serducha popękane.....

martek pisze...

świetne te karteczkoi, znakomite tuszowania i pieknie dobrane kolorki.
A serducha są po prostu rewelacyjne.

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Przepiękne kartki a na widok różnorodności serduszek oniemiałam.

Magda Bolinska pisze...

jaka piekna kolekcja serduch !! :D

Ewelina pisze...

Śliczne kartki- bardzo stylowe, a seduszka?, moje zaczeło bić mocniej na ich widok ;***

Kasia G. pisze...

cudeńka! brak mi słów....

Magda Bolinska pisze...

wytypowalam Cie do nowej zabawy blogowej ;) szczegoly u mnie :)

cwasia pisze...

Obie kartki cudne!
A serducha, te spękane.... czysta rozkosz!

nirshya.dwbh pisze...

Prześliczne kartki!!!!!!!!!!

rosaliaa pisze...

ale piękne te serca, pozwolisz, że spróbuję ? :D

Related Posts with Thumbnails