czwartek, 15 stycznia 2009

mój własny postanowiennik

Odkąd u Mumy zobaczyłam postanowiennik wiedziałam już jaka pierwsza rzecz powstanie w roku 2009 :) Zaczęłam go robić w środę a skończyłam w sobotę - typowy czasopochłaniacz :P

Okładka i kwiatki z tapet. Kartki wyrwane z notesika barwione herbatą i distressami. Kropeczki akrylowe. Stempelki See-D's Vintage i Dovecraft Fantasy. Duużo napisików wytłaczarkowych.





Sznurkiem zamaskowałam dziurki zrobione nie po tej stronie co trzeba ;D
















Detale:

5 komentarzy:

Jowita pisze...

Postanowiennik starociowy, rewelacyjny, szalenczo cudny

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Już się zachwycałam na forum, ale dalej mi nie przeszło ;) Jest przepiękny!!

Ewelina pisze...

Kocham brązy, beże, kremy- zachwycam się niesamowicie Twoim dziełem :**

Magda Bolinska pisze...

oooo ja cie ........... boski jest ..... :D :D :D
zycze zrealizowania wszystkich postanowien zawartych z tym pieknym notesiku :* :* :*
pees. genialnie Ci w brazach !!

ami pisze...

świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie. podziwiam!

Related Posts with Thumbnails