czwartek, 29 stycznia 2009

pieczątki, guziki i kartka

Podczas weekendu odkryłam śliczne journalingowe pieczątki, całe stadka a ja ich nie miałam ani jednej... Więc zrobiłam sobie własne :)
Pieczątki wycinałam z pianki. Nie miałam rozmiarowo odpowiednich drewnianych klocków więc nakleiłam je na kilka warstw tektury sklejonej magikiem (prawie całą tubkę zużyłam!). Krawędzie tekturkowych bloczków też zabezpieczyłam magikiem.
Na zdjęciu widać też płatek śniegu - zrobiłam go jeszcze przed świętami z gotowego elementu z mikrogumy :D (taki miał opis producenta :D
Jednego kółeczka nie przymocowałam jeszcze do tekturek, musi poczekać na swoją kolej.







Zrobiłam też następne guziki. Niektóre mają tylko jedną dziurkę - aby można było je zamocować do kartki za pomocą ćwieka. Guziki zrobiłam z fimo, zdobione decoupage (czyli okleiłam je serwetkami), pokryte błyszczącym lakierem akrylowym (jeszcze kilku wartstw brakuje...)


Miała to być odskocznia od brązów i postarzania. Na początku wymśliłam sobie kamyczki (bo od baaardzo dawna leżą i nie wiem co z nimi zrobić), potem kamyczki stały się środkiem kwiatka, potem była bibułka i biel i fiolet. Ma delikatne fioletowe cieniowania, czego nie widać na zdjęciu.
Jak widać nie umiem zrobić nic co nie jest choć trochę brązowe...


11 komentarzy:

Ewelina pisze...

Cudotwórczyni- jesteś wielka- stemple są cudne, a guziki- jeju piękne.

rudlis pisze...

Gratuluję pomysłu na stempelki:)
A Twoje guziole to rewelacja :)))
Karteczkę ładną zrobiłaś!

truskawkaM pisze...

steempelki rewelacja :) guziki :O no padłam :) i piekniusia karteczka :)

rosaliaa pisze...

po raz pierwszy tu jestem i padłam!!!!!
jakie guziole, o matulo!!!!!!!!!!!!
a jakie stemple!!!!!!! bomba!!!!!!!!!!!

Magda Łuczak Art pisze...

świetne pieczątki!
guziki boooskie!
a kartka... powaliła mnie...!

zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

Unknown pisze...

lo matko, wszystkich swietych zaraz wyzwe
z jakiej Ty gabki te circle wycielas?? i czym?? tymi maciupenkimi nozyczkami??
wyszky Ci cuda tak samo piekne jak prawdziwe oryginalne stemple!!!
gratuluje pomyslu!!!!!
a wykonanie po prostu mnie powalilo!

Unknown pisze...

o, i zapomnialam ze guziki sa boskie, tez tak musze sprobowac bo i fimo mam i serwetki :) tylko czasu brakuje

albumyslubne pisze...

fantastyczne pieczątki i guziki. Uwielbiam takie własne produkcje!

coco.nut pisze...

stemple bombowe, guziki cudne, podzieiwm że ci się chciało takie maleństwa dekupażować, te nutkowe piękne szczególnie!!!

Kayla pisze...

Świetne te Twoje wyroby, zwłaszcza guziki mnie zachwyciły, rewelacja!

Kayla

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

no własnie o takich stemplach myślałam jakoś długo... ale oczywiście stwierdziłam, ze i tak nie wyjdzie... a tu proszę, MOŻNA :) chyba zpróbuję... guziczki tez zrobiłam , ale dałam koleżance :/ a zdjęcia z karty szlag trafił, ale to już daaawnooo temu było, więc w sumie pora na nowe guziki :) czas się za nie wziąć, dałaś mi natchnienie :) pozdrawiam cieplutko i zazdroszczę CI TALENTU !

Related Posts with Thumbnails