sobota, 31 stycznia 2009

prezencik urodzinowy :D

Dziś Mysik jest najszczęśliszym Mysikiem na świecie :D Ale po kolei. Za tydzień mam urodziny. Wczoraj od męża dostałam prezencik: (pociął jeden z moich ulubionych papierków :P)


I wczoraj już po 13 złożyłam zamówienie w The Craftz Boutique. Godzinę później dostałam maila że JUŻ wysłali. A dziś rano przyszedł listonosz! Całe szczeście mąż nie chciał się znęcać nade mną i pozwolił otworzyć dzisiaj :D

Przyszło ślicznie zapakowane :)


A w środku:


8 komentarzy:

Drycha pisze...

mmmm....
zazdroszczę...



najlepszego życzę! :D

Ewa Kierzek pisze...

Wooow, zakupy piękne!! Ale mąż miał pomysł :) Super!

Kasia G. pisze...

Ależ cudeńka dostałaś:)

rudlis pisze...

Ale zakupy :O
Już na forum podziwiałam:)))
Zapraszam po odbiór należnej nagrody :)))

INQA pisze...

Fantastyczny prezent, fantastyczny mąż !
Zapraszam do mnie, do zabawy.

rosaliaa pisze...

zazdroszczę przeokrutnie.. piękne zakupy sobie sprawiłaś!

Magda Bolinska pisze...

u la la ..... jakie slicznosci .... zazdroszcze okrutnie ....

juz teraz wszystkiego najlepszego !
:*

Natalia pisze...

łał ale śliczne prezenty dostałaś:)

Related Posts with Thumbnails