czwartek, 30 czerwca 2011

mixmediowy tag + Summer Kitchen

Kolejny czwartek i kolejne wyzwanie mixed media na Scrapujących Polkach. W tym tygodniu Anai zaproponowała temat - mixmediowy tag z cytatem. Temat spodobał mi się bardzo i powstał eksperymentalny tag :)) Eksperymentalny ponieważ jest to moja pierwsza praca z moim zdjęciem - inna niż magnes, czy album. Taka dla mnie :) Chyba powolutku zbliża się Czas Pierwszego Scrapa :D

Użyte media: pudry do embossingu (perłowy i przezroczysty), tusze distress, biała mgiełka, crackle accent, przezroczysta konturówka do tkanin, biała farba akrylowa, brokat sypki i w kleju, mikrokulki.




Cytat z piosenki T.Love - Na Bruku


A teraz eksperymentów ciąg dalszy :)
Wczoraj miałam przyjemność pracować po raz pierwszy z nowymi papierkami Lemonade - Summer Kitchen. Cudowne są! Aż szkoda mi ich było pociąć :))) już dawno tak nie maiłam :)




Karteczkę zgłaszam na owocowy konkurs Lemonade na Scrappassion :)

14 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Cudne prace a ta z truskawą mniammm ;)
Pozdrawiam Karolina

anai.pl pisze...

przede wszystkim piękny tag (wszystkie prace piękne, ale tag szczególnie :*)
Z niecierpliwością czekam na pierwszego scrapa :D
A przez Ciebie ta piosenka od rana mi chodzi po głowie. Nawet nie muszę jej słuchać :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Same piękności! Chociaż klimatem się od siebie różnią, to wszystkie są cudne :) Lemonadowe kartki bardzo smakowite :)

Koczes pisze...

cudna i smakowita truskawka:)

rudlis pisze...

Tag cudnej urody, bardzo mi się podoba :)))
A karteczki rewelacyjne.

ArtMagda pisze...

Aniu, piękny tag......
a Ty zjawiskowa....
proszę o więcej prac z Twoimi zdjęciami!!!
pozdrawiam:)

madebyviva pisze...

Wspaniały tag!! chłonę każdy szczegół, niesamowity majstersztyk! I pięknie rozprawiasz się z kolekcją Summer Kitchen :-D

Unknown pisze...

Świetny tag, a te karteczki z nowych Lemoniadek cudne.

Karolina Bajek pisze...

Prześliczny!!! Zacznij robić scrapy pliiisssss, bo Twoje tagi cudne są :)

i truskawkowy komplet czad!

Aida Domisiewicz pisze...

Rany jakie cudowności! Tag jest po prostu rewelacyjny!!! Tyle pięknych szczegółów!

Kartki-rękodzieło pisze...

Bardzo, bardzo mi się podoba Tag, karteczki również ale Tag najbardziej :)
Pozdrawiam serdecznie

BETIK pisze...

Mam trochę zaległości u Ciebie.. ale nic się nie zmieniło_ dalej inspirujesz:) Tag jest cudowny więc czym prędzej bierz się za scrapa! Pięknie ugryzłaś nową kolekcję Lemonade! Pozdrawiam:)

Cynthia Lloréns pisze...

Wow!!!This is great at all...I love the tags ...the cards..everything is os gorgeus so many wonderful details !!!
This is my first time in here..and I ´m in love with your blog...so many wonderful things to be inspired!!!I´m follower now.
I wish a wonderful week.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

OriBella pisze...

Piękny tag, podoba mi się bardzo:) Karteczki smakowite:)

Related Posts with Thumbnails