czwartek, 2 czerwca 2011

zawieszka + monochromatyczna karteczka

Jak dobrze że są wyzwania :) Ostatnio tylko dzięki nim robię coś kreatywnego :)

Pierwsze karteczka na monochromatyczne wyzwanie sklepu digi-scrap.pl. Użyłam ślicznego stempelka Oliko.


Dziś na Scrapujących Polkach ruszyło wyzwanie Annar - metalowo i/lub metalicznie. Zrobiłam zawieszkę z metalicznego plastiku (friendly plastic) i kaboszona. Według TEGO kursu.
w ogóle z niej nie jestem zadowolona... to co powstało zupełnie różni się od tego co miło powstać ;)
Zrobiłam też jeszcze jedną podobną zawieszkę. Zostawiłam ją na stole w nocy - aby mikrokulki wyschły. Wstaję rano a zawieszki nie ma :/ mikrokulki wysypane... I zadowolone z siebie koty śpiące na krześle :/ Zawieszki nie znalazłam do tej pory, koty ją gdzieś wyniosły. Pewnie znajdzie się w jakimś dziwnym miejscu :)

12 komentarzy:

Scraperka pisze...

śliczna! a może kotki co nieco zjadły?:) ach te kociska!:)

Aďka pisze...

Nádherná karta s anjelikm, wau!
Srdečne zdraví
Aďa zo Slovenska

hania739 pisze...

Jest śliczna:))

Unknown pisze...

Śliczności.
Karteczka mnie zauroczyła. Fantastycnie dobrane kolorki i kompozycja przecudowna.
Przywieszkowe maleństwo również prześliczne.
Pozdrawiam

Dobra pisze...

Karteczka piękna a stempelek jest bardzo słodziutki.

Anonimowy pisze...

Gdzie można kupić plastik, z którego robisz takie cuda?

Molly pisze...

tak to jest z tymi kotami ;))

karteczka mnie oczarowała - po prostu śliczna! :)

uhooi pisze...

Uhooi,,
Waw,, This work is very creative, beautiful and nice,,

Uhooi.blogspot.com

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna :)

Artnova pisze...

Piękna i klimatyczna.Pozdrawiam

OriBella pisze...

I mnie się bardzo podobają obie prace:)

white.sheep pisze...

śliczna zawieszka.Aniołek jest uroczy :)

Related Posts with Thumbnails