czwartek, 23 czerwca 2011

zaległości

Ale dawno tu już nie pisałam. Czas nadrobić zaległości :) A narobiło ich się trochę...
Dawno, dawno temu (czyli 2 tygodnie :D ) powstał taki tag na wyzwanie MixedMedia Jaśminowasi - twarz z gazety.
Twarz i napis wycięte z gazety ATTIRE Bridal (may/june 2011, issue 23).Tag zrobiony z tektury na którą nakleiłam gazetę, pomalowałam białą farbą i pocieniowałam distressami. Serduszko z termokurczliwego plastiku. Motyl embossingowany na kalce.



Zostając w mixmediowym temacie tydzień temu, na moje wyzwanie w Scrapujących Polkach powstał taki magnesik. Wyzwanie dziś się już skończyło... trzeba było użyć mgiełki i gazy.
 Baza to tektura obleczona płótnem, napis też wycięty z płótna. Użyte mgiełki: brązowy glimmer mist, biały chalkboard i mgiełka zrobiona z distressa vintage photo, wody i perfect pearls. Dużo brokatów w kleju i dostressów, czarny marker. 



Kolejną pracą wyzwaniową jest ta karteczka. Powstała na wyzwanie Digi-scrap.pl - koniec roku szkolnego. Użyłam w niej pięknego stempelka Soulli - orchidea.


A tak poza tym ostatnio u mnie kolorowo i tęczowo :)
Wpis do Art Journala:


Karteczka biedronkowa :)


I wpisy do albumów wędrujących Scrapujących Polek. Dla Gosi


i dla Tusi:


Koniec na dziś :) Choć jeszcze kilka craftowych rzeczy czeka na pokazanie :)

13 komentarzy:

ArtMagda pisze...

wszystko piekne! ale te wpisy do art journali są absolutnie rewelacyjne!!!!!!!!!!!

kobens pisze...

Same piękności :)
Wpis do AJ bajeczny, a karteczka ze stempelkiem digi cudna :)

truskawkaM pisze...

ależ u Ciebie kolorowo! biedrona skradła moje serce:)

Kasia z Różności pisze...

Ale różności! Wszystko piękne, ale chyba najbardziej podobają mi się motylki, biedronka o ptaszek :)

madebyviva pisze...

O jaaaa ile pięknych prac na raz!!!

Wszystko fantastyczne!! wpisy art-journalowe mnie zachwyciły :-D!

Projekt MY pisze...

tag w prześlicznej kolorystyce, cudo

joasiah pisze...

no nieźle dowaliłas pracami :D
pokazuj częściej a nie obijasz się :P

Karkakg pisze...

bardzo kolorowo i sympatycznie :)

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Ach, śliczne te wpisy, ale biedronka wymiata!

Pozdrawiam, Jagodzianka.

coco.nut pisze...

same piękności, wszystko mi się podoba!!!

maj. pisze...

Niesamowite cudności!!!!

Tusia Lech pisze...

Zupełnie nie wiem, od czego zacząć :D Ale tak - wpis do artjournala - przeboski!! karteczka biedronkowa ogromnie mi się podoba. A wpisy do wędrasi już komentowałam - powalające!!! I dziękuję za mój :****

AgA pisze...

Jiiiiiiiiii!!!! Biedronka boska, boża krówka w końcu ;)

Related Posts with Thumbnails