czwartek, 7 lipca 2011

postarzamy - notes i karteczka

Jak co czwartek na Scrapujących Polkach jest wyzwanie Mixed Media - tym razem Annar wymyśliła temat - postarzamy. Wyzwanie spodobało mi się bardzo :) Powstał taki notesik:

Użyłam: tuszy distress, herbaty do zabarwienia kartki wyrwanej z notesu, crackle accent i mgiełki do zabarwienia napisu notes, kartek wyrwanych ze starej książki. Brzegi postarzone nożem. Makulaturowe kartki w notesie. Papiery z Galerii Papieru, napis ze Scrapińca.






Na notesie sie nie skończyło :) Powstała jeszcze kartka do kompletu.



13 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Fajny stary klimacik stworzyłaś :)

uhooi pisze...

Uhooi,,
It works pretty good and creative,,

Uhooi.blogspot.com

madebyviva pisze...

świetny klimat! uwielbiam takie vintage'owe prace - pewnie dlatego, że mi w ogóle nie wychodzą toteż podziwiam u innych, a u Ciebie wyjątkowo ładnie! :-)

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! przepiękne prace! cudowny, bliski mojemu sercu, klimacik :)

Unknown pisze...

Absolutnie fantastyczne prace. Kocham taki klimat i jestem oczarowana zarówno karteczką jak i notesikiem.

Costa pisze...

Bardzo uroczy notesik ! Najbardziej mnie zabolały te strony wyrwane z książek.. ale dla sztuki czasem trzeba coś poświęcić ;)

Dobra robota !

OriBella pisze...

Kapitalny, klimatyczny notesik:)

Guriana pisze...

cuuudo...kocham takie klimaty:))

Anna Baldwin pisze...

Piekna klimatyczna praca

Dobra pisze...

Przepiękny notesik w pięknej tonacji kolorystycznej. Cudownie sie prezentuje.

maj. pisze...

Po prostu cuuuudne!!!!

Kasia pisze...

Fantastyczny notes.

Kasia pisze...

Fantastyczny notes!

Related Posts with Thumbnails