piątek, 23 kwietnia 2010

portfeliki i mój ogródek :)

Zakochałam się w portfelikach :) Powstały według tego kursu. Szycie ich jest proste i przyjemne :) Z sówkami jest mój a z malinkami już Joasia zagarnęła ;)








W kieszonkę wchodzą karty, prawo jazdy, dowód :)








Czy wiecie jak nazywa się ten krzewik? Podoba mi się bardzo, ma ogromne kwiaty, podobne do piwonii i bardzo chciałabym mieć taki w swoim własnym ogródku, jak już wrócę do Polski.




I inne kwiatki z mojego tymczasowego ogródka :)








20 komentarzy:

asica.p pisze...

aaaaaa
ja chce taki z sowa
co mam co mam zrobic zeby byl moj??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

MOLLIK pisze...

asica - te dwa już mają swoich właścicieli ale pomyślę o Tobie :)

Renewarte pisze...

jej, przydał by się taki portfelik! albo kursik po polsku...

urzekł mnie ten w maliny!

Nowalinka pisze...

Rewelacyjne te porfteliki w Twoim wydaniu, ale ja chyba nie do końca zajarzyłam tutorial :)

MOLLIK pisze...

zanim ja doszłam o co chodzi w kursiku musiałam sobie porozrysowywać wszystko na papierze, powycinać, podpisać co do czego i dopiero wtedy zaczęłam szyć :)

barbaratoja pisze...

Rację miał mój nauczyciel angielskiego, gdy tłumaczył, że znajomość języka obcego prędzej czy później przyda się. Właśnie to później nastąpiło... też mam problem z tłumaczeniem...
Portfeliki śliczne, zwłaszcza ten z sówkami;-)
http://brbaratoja.blog.onet.pl/

Myszka pisze...

Kochaniutkie te portfeliki!
Chyba mam w ogrodzie taki sam krzew ale nie mam pojęcia jak się nazywa:( No, ale najważniejsze, że ma ładne kwiatki:)

Unknown pisze...

Jesteś w tym szyciu coraz lepsza. Widać, że dobrze spędzasz urlop :)
A z tym tutkiem, to może ja pomogę w tłumaczeniu i zamieścisz gdzieś link do niego? Będzie dla dziewczyn po polsku też służyło... Co Ty na to?

Wygodna pisze...

Missy, tłumacz, tłumacz!!! Portfeliki śliczne i ja nabrałam na nie ochoty:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczne portfeliki, zwłaszcza ten z malinkami:) Kwiaty w ogrodzie też masz cudne. Niestety nie pomogę, bo nie wiem jak się ten pierwszy nazywa.

MOLLIK pisze...

Missy, z tłumaczeniem nie miałam problemów tylko tam jest to tak pokręcone troszkę :) te kawałki na początku wydawały mi się absolutnie do niczego nie pasować :) ale pomysł dobry aby to na polski kursik przerobić

madziula pisze...

jeszcze nie umiem wszywać zamków ale się na pewno kiedyś nauczę a wtedy ... uszyję :)

Apuni pisze...

Podoba mi się szczególnie ten portfelik z sówkami. Śliczny!

Aluna pisze...

Coś mi się kojarzy, że ten pierwszy krzew, to gardenia, ale muszę to jeszcze sprawdzić :)

Joanna Oborska pisze...

Śliczne są oba, ale ten z sówką taaki słodki :)

Titania yng Nghymru pisze...

oba sa super ale sowy zdecydowanie wymiataja!
Twoj ogród wygląda cudownie! zdjęcie z szafirkami jest przepiękne!

joasiah pisze...

o matulu ja juz jade do ciebie
aaaa jakie kwiaaaaty

joasiah pisze...

aaaa i jeden jest moj portfelik
zuzka na nie powiedziala wooooow :D

Magdalena Deberny pisze...

łaaa śliczne portfeliki, zgadzam się z Asica -ten z sową wymiata ;)

SentiMenti pisze...

Kochana Mollik - ten krzew to może być jakaś odmiana kamelii (Camellia):)

Related Posts with Thumbnails