wtorek, 30 grudnia 2008

pierwsza sowa + Leonardo

Gwizdkowy prezent dla mojej ulubionej Siostry ciotecznej i Jej Męża :)

Na notesie sowa według pomysłu Agnieszki. Po tym notesie sowy stały się moimi ulubionymi zwierzątkami scrapowymi ;)
Notes przed ozdobieniem strasznie mi się podobał - upolowałąm go w nowo odkrytym sklepie z rzeczami przeznaczonymi do zdobienia, niestety nie iem jak ten sklep się nazywa... Ale wiem że będę tam częstym gościem. Kartki notesu były zrobione z szarego papieru, okładka z tektury tego koloru bez zadnych innych ozdóbek.







i środek:





Notesik dla wielbiciela Leonarda daVinci



3 komentarze:

SentiMenti pisze...

Notes z sową jest przepiękny, szary papier i tektura + Twoje ozdoby = smakowity kąsek, aż żal w nim notować, no chyba, że ktoś ma ładny charakter pisma (ja niestety nie mam tego szczęścia i moje notatki pewnie popsułyby całość)
jak zwykle u Ciebie dbałość o szczegóły godna pozazdroszczenia :)

Jowita pisze...

Notesy sa przepiekne, az chcialoby sie takie miec. Szczegolnie podoba mi sie notes z sowa. Sowka rowniez nie byla moim ulubiencem w scrapach, ale kiedy czlowiek patrzy na takie pieknosci, to zmienia zdanie. Cudenko!!!

BPB pisze...

Notesik piękny i jeden i drugi !!!!!!!!

POzdrawiam - lengow

Related Posts with Thumbnails