sobota, 1 października 2011

I ♥ owls

Mały magnesik z sówką przerobioną ze znalezionego kolczyka :) Na pierwsze wyzwanie Drychy na portalu Scrapujące Polki.


Wczoraj magiczny licznik na blogu przekroczył 100 tysięcy :) Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają :*

Z tej okazji ekspresowe mini candy - jeśli ktoś ma ochotę zaadoptować sówką proszę o zostawienie komentarza pod tą notką. W poniedziałek wylosuję osobę, która przygarnie magnesik. Sówka na pewno nie poleci sama, jeszcze nie wiem co jej będzie towarzyszyło :)

Miłego i słonecznego weekendu Wam życzę!

30 komentarzy:

pijana_wiatrem pisze...

Ja będę pierwsza?
Ta sówka jest cudowna, nie mogę przestać na nią patrzeć ;)

viva pisze...

Przepiękny magnes!! Już go oczami wyobraźni widzę u siebie na lodówce toteż ustawiam się w kolejce do losowani :-D.

fanta1992 pisze...

Cudo;)

Kasia pisze...

Sówka śliczna.Chetnie przygotuję jej zaszczytne miejsce w mojej kuchni.

Berberis pisze...

cudny delikatny magnesik!!!

Made by Aisia pisze...

Rewelacyjny magnesik! Chętnie przygarnę:-)

amaggie pisze...

Najbardziej fasynuje mnie ludzka kreatywność: "Hmmm... znalazłam sówkę... co by tu z niej zrobić... może... już wiem!" I tak właśnie powstają piękne i fantastyczne rzeczy!

justysias7000 pisze...

Jest przepiękna!!!;) Chętnie bym ją przygarnęła:)
pozdrawiam serdecznie!

KLAUDIA-GR. pisze...

Super ta sówka, bardzo pomysłowo zrobiona.Cały magnesik jest świetny!

truskawkaM pisze...

sówka jest cudna! mój S by się ucieszył z takiej karteczki :D

caro78-Pysia pisze...

Fantastyczny magnesik :) Ustawiam się w kolejce po niego. Pozdrawiam słonecznie.

Mmorelia61-Kasia pisze...

Tez bym chciala ja przygarnac - jest przesliczna. Pozdrawiam

Izuś pisze...

Jest urocza:))

kasica53 pisze...

Ja też mam manię patrzenia pod nogi, bo może coś fajnego leży, nawet mąż się ode mnie tym zaraził ;) Nie odpuszczę sobie szansy na posiadanie Twojego dzieła :)

Zuzik pisze...

Śliczna sówka!
Chętnie przygarnę magnesik!
Pozdrawiam!:-)

martenka pisze...

Cudowna!
Ja chętnie ja przygarnę :)
Pozdrawiam!

nowalinka pisze...

Ale ładna, taka delikatna :)

Agakakaka pisze...

Piękna sowa :) A jak kochasz sowy to zapraszam do oglądania sów u mnie ;) http://wbrewwszelkimnormom.blogspot.com/

Jaszmurka pisze...

Ma hipnotyzujące oczyska! :D

katesz pisze...

Ale piękny magnes. Tylko czy ta sowa nie odleci z lodówki? :D

hania739 pisze...

Pięknie tą sówkę wkomponowałaś w karteczkę :))

CarmenAlice pisze...

Gratuluję pomysłu - sowa jest niesamowita! Chętnie przyjrzałabym się jej z bliska.

jolagg pisze...

Jakie ona ma piękne oczy!!!
Cudowny magnesik!

JAGODZIANKA pisze...

JAAAAAAAAA CHCĘĘĘĘĘĘĘĘĘ:) (Będzie mi świetnie pasowała do sypialni, gdzie już zamieszkały sówki ;)).

Pozdrawiam, Jagodzianka.

niebieskości pisze...

na własne oczy zobaczyć :) ech...rozmarzyłam się :)
Pozdrawiam, Agnieszka

Niebiesko_Oka pisze...

Przyszłam tu żeby zostawić dobre słowo.
A widzę, że i cukierki mogą mnie czekać ;).
Magnesik jest pełen uroku!

Dobra pisze...

Przepiękna praca , wspaniale wykonana i co za pomysłowość.

OLIWKA pisze...

cudna ta sówka,

ZMIERZCH LUNY pisze...

Ja oczywiście nie mam szans ha ha chyba przesladuje mnie pech .. bo ta sowa jes cudowna... nie mogę znaleśc maila do Ciebie , mam kilka pytań pozdrawiam.

Kasia pisze...

AAAA! Jaka świetna sówka!

Related Posts with Thumbnails