czwartek, 18 listopada 2010

sowy :)

Lubicie sowy? Bo ja bardzo :) Dlatego dziś proponuję zmierzyć się z wyzwaniem na Scrapujących Polkach - SOWA. Należy zrobić pracę w formie sowy albo sowa powinna być głównym motywem pracy. Należy też użyć koloru brązowego (inne też mogą być ale brąz musi występować).
Moje sowy zamieszkały na ramce i skrzyneczce. Sowy są z filcu, przyszyte do lnu, oczka mają z płaskich koralików i ćwieków. Len popsikany mgiełką i brzegi cieniowane distressem. Skrzyneczka i ramka malowane białą i brązową farbą akrylową, wykończone lakierem akrylowym. Listki z tekturki cieniowane distressem i potraktowane glossy accent.

Do kompletu powstaje jeszcze sowa pluszaczek :) na razie leży w kawałkach więc do zdjęcia się nie załapała :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

14 komentarzy:

Wilk w owczej skórze pisze...

Urzekły mnie te sowy :)))

Justyna pisze...

Sówki są cudne :)

Bea pisze...

boskie!

Joanna Oborska pisze...

Śliczne! Twoje sówki, symbole mądrości, na pewno nie są przemądrzałe ;) :)

cassia.wu pisze...

Piękne !

Emma pisze...

a sowy mi obojętne, tylko w tych Twoich jakoś się zakochałam!

Apuni pisze...

Obłędne sowy! Super!

Molly pisze...

sowia mistrzyni :) ;*

Mała Mi Buka pisze...

Śliczne sówki wyprodukowałaś *__*

Kasia pisze...

Fajne mają brzuszki :)

Anna Zaprzelska pisze...

Odjazdowy komplet!

Kasia G. pisze...

przepiękne te Twoje sówki :))) cudeńka !

Colorina pisze...

bajeczne:)

Lady E pisze...

śliczne!

Related Posts with Thumbnails