czwartek, 4 listopada 2010

faktury i kosmetyczka

Dziś czwartek i kolejne wyzwanie Mixed Media na PS, prowadzącą jest Agnieszka Anna, tematem faktury. Pracę należy wykonać do piosenki Maanam - Nie poganiaj mnie


W mojej pracy wykorzystałam faktury: wytłaczany papier, dzwoneczki z glinki wytłaczane szablonem do cuttlebuga, len, kolorowy piasek, na gałązce jest puder do embossingu distress. Dodatkowo elementy z piosenki: dużo glimmer mistów i złotej glimmer glam - niestety na zdjęciach nie widać złotego mienienia się... koronki, brązy i dzwonki :)
mm#26

Photobucket

Maszynie nie odpuszczam :D i coraz bardziej ją lubię :) Tildowa kosmetyczka powstała w niedzielę.
Photobucket

w środku ma kieszoneczkę :)
Photobucket

12 komentarzy:

asica.p pisze...

o raju jaka kosmetyczka.....

cuuudna jest

Mała Mi Buka pisze...

Cudna kosmetyczka, jestem maniaczką kosmetyczek hje hje :D

malutka pisze...

Super cudeńka:)
Zapraszam:)
http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

Monika @ Our Homemade Home pisze...

Sliczna, taka w Twoim bardzo stylu:) Nie puszczaj za nic:)
Pozdrawiam goraco.

aaa pisze...

kartka jest niesamowta ale kosmetyczne rzuca na kolana :)
Zapraszam na candy http://poczynione.blogspot.com/2010/11/moje-urodzinowe-candy.html

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękna kartelucha!!!
Te kolory...
Te warstwy...
Te faktury... cudo :D
Świetna kosmetyczka!!!
:*

Bea pisze...

cudo!!!

Chimera pisze...

Cudna jest ta karteczka, aż chciałoby się ją zmacać:) Kosmetyczka też bardzo mi się podoba zazdroszczę współpracy z maszyną, ja ze swoją nie potrafię się dogadać;)

Ewa Kierzek pisze...

I kartka mi się podoba i kosmetyczka. Nie wiem co bardziej... Jesteś genialna!!

Aleksandra pisze...

cudna karteczka :) uwielbiam warstwy a tu aż tyle i jeszcze te faktury i te kolory... super i brawo za kosmetyczkę :)

ArtMagda pisze...

o matko! co za cudo uszyłas! rewelacja!!! musze w koncu kupic sobie maszyne :)

Anonimowy pisze...

przepiękne, a kosmetyczkę zabieram :)

Related Posts with Thumbnails