środa, 31 października 2012

dynie z materiału i filcu

Dynie materiałowe dołączyły do kolekcji dyń z tamtego roku, zrobione według mojego kursika. Dynia w kropki powstała na wyzwanie Licho Nie śpi na SP, które skończyło się już dawno a ja znów mam poślizg z publikacją na blogu :/ Bardzo zapragnęłam mieć dynię w kropki ale nie miałam odpowiedniego materiału więc kropki postanowiłam sama stworzyć :) Są stemplowane przy pomocy gumki od ołówka białą farbą akrylową wymieszaną z decoupageowym medium do tkanin.


Małe dynie powstały ze spłaszczonych kulek filcowanych na mokro (moje pierwsze próby filcowania kulek na mokro)

Dwie dynie mają już nowy domek :) Poleciały do Pompulinki w ramach jesiennej wymianki na forum :)

6 komentarzy:

angel pisze...

Wspaniałe są twoje dynie:)

Gabrysia pisze...

Niezbyt lubię dekoracje okolicznoścowe...ale dynie zjem zawsze :)

joasiah pisze...

aaaaaaaaaaaaaaaaaa ja chcem dynki są zarąbiste aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Lili pisze...

ale dyńki świetne!!!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Dynie są Fantastyczne!

Molly pisze...

jej, cudne są! jedna z bardziej oryginalnych ozdób halloween'owych, przepięknie uszyte dynie :)))

Related Posts with Thumbnails