czwartek, 26 lutego 2009

Sugar Nellie

Źle znoszę odcięcie od internetu, oj źle... ALe po prawie trzech dniach wróciłam :)

We wtorek odebrałam pieczątki z Funky Kits. Cieszyłam się jak małe dziecko :D Tylko nie miałam ich jak zamocować. Spróbowałam jedną zamocować taśmą dwustronną - gdyby ktoś miał takie pomysły to ODRADZAM. Taśmy w ogóle nie mogłam odkleić i teraz cała jedna strona stempelka się lepi. Dlatego we wtorek zrobiłam tylko jeden rozaj odbitek - i we wtorek wszystkie je pokolorowałam :D Inny sposób na monotowanie gumowych stempelków, zdecydowanie lepszy od taśmy - Blue Track. Cały przykleiłam do okładki CD i stempelki ładnie się przyklejały i odklejały bez problemu. Ale i tak EZ mount musze zakupić.





Karteczki powstałe z wtorkowo kolorowanych obrazków




Z lekkim opóźnieniem bo dopiero w poniedziałek poleciały niespodzianki za polowanie na 1000. Zajawka malutka :)

8 komentarzy:

Dinolka pisze...

Ależ te karteczki pozytywne ^^ Śliczne kolory, piękna kompozycja :D Strasznie mi się podobają ;)

INQA pisze...

Karteluchy z nowymi nabytkami - KAPITALNE !!!!!

Zielonooka pisze...

świetne karteluszki!

rudlis pisze...

Zazdraszczam stempelków, oj zazdraszczam :)))
A karteczki zrobiłaś rewelacyjne...zresztą jak zawsze ;P

Jowita pisze...

Karteczki przebojowe, fantastycznie nastrajaja. Stempelki pierwsza klasa. Zajawka ciekawa, az mnie skreca - wiadomo dlaczego :-)

slodqa pisze...

ojjj ja też się już doczekać nie mogę;) cuuudne stempelki!!!

joasiah pisze...

prześliczne Twoje Karteczki !!
ale z kotem stempel o jaaaaa boski

Kamila pisze...

cudne !! idealne kolory , super wszystko gra - zakochałam się :)Szczególnie, że jeśli kolorowanie idzie mi całkiem nieźle to już z dopasowaniem dodatków mam spore problemy...

Related Posts with Thumbnails