czwartek, 1 września 2011

motylkowy shadow box + Dorothy

Wiecie że na portalu Polki Scrapują działy Altered Art i Mixed Media zostały połączone? I mam ogromną przyjemność być projektantką w tym połączonym dziale :) O wynikach naboru możecie poczytać TUTAJ.
Dziś ukazało się pierwsze wyzwanie działy Altered Art / Mixed Media. Tusia zaproponowała zrobienie shadow  boxa, TU są szczegóły wyzwania.
Mój shadow box jest domkiem dla motylków :) Powstał z drewnianego opakowania na kotkowe klamerki. Pomalowałam go białą i brązową farbą akrylową, popsikałam lakierem w sprayu. Środek jest wyłożony papierem ILS pomalowanym białą farbą i mocno spryskanym białą mgiełką. Motylki wycięte są z białego papieru, potraktowałam je różnymi distressami i też obficie spryskałam białą mgiełką.

Wiem, zdjęcia są okropne... Mój aparat postanowił się całkowicie zepsuć i nic więcej nie udało mi się z niego wyciągnąć...

Na dziś mam jeszcze jedną pracę :) Kartkę w kształcie taga. Papierki z ILS, różyczki z Wild Orchid Crafts, dziewczynka to stempelek Stretch N' Bubbles.

Zgłaszam ją na wyzwanie Wild Orchid Crafts - Tags.

Na blogu Stretch N' Bubbles już jakiś czas temu ruszyła akcja - Comment to Win. Wystarczy komentować pojawiające się tam prace aby mieć szansę w losowaniu darmowych digi stempelków SNB. Losowanie jest w każdy poniedziałek. Zapraszam :)

9 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Cudowne prace :) Pozdrawiam.

Iza pisze...

Piękne prace!:)

Po prostu Asia pisze...

motylkowy domek bardo delikatny, a kartelucha baaardzo mi się podoba :)

Bev pisze...

Wow your tag is fabulous. Thanks for joining us at WOC this week x

Pop's Cards pisze...

Hi sweetie this is gorgeous love this image, fab colours too, thanks for joining us at WOC this week hugs pops x x x

Peninia / Gosia pisze...

Śliczne prace:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękne prace!!!
Pudełko- cudownie lekkie, delikatne :)
Kartka- sama radość :D
:*

magdalenia pisze...

Urocze te motylki!

Guriana pisze...

cudny shadowbox!!:))

Related Posts with Thumbnails